A mai posta épülete 1904-ben épült a Boglári Takarék Pénztár Részvénytársaság részére, a fejlődő kereskedelem és az fejlődő faluközösség javára. Nem csak a nagyobb kereskedők és iparosok vehettek fel hitelt, az egyszerű emberek is. 1908-ban a földmunkások házépítő szövetkezetnek is az Rt nyújtott hitelt. A boglári község elöljárósága is itt tartotta a település pénzét, és nem egyszer fordult elő, hogy hitelhez is folyamodtak. Az 1904-ben megalakult Boglári fürdő egyesület is az Rt ügyfele volt. Közel negyven évig dr. Ritziger János volt a pénzintézet vezérigazgatója. 1946-ban a Klapka utca 2. szám alatti postahivatal költözött a helyére, és mind a mai napig ott is működik. Egy szerencsés véletlenek köszönhetően maradt fent.

Bank, than Post Office

The present Post Office building was built in 1904 for the Boglári Takarékpénztár Rt, /Boglar Savings Bank/, in favour of the developing trade and village community. Not only wholesale dealers and traders could get theircredit here, but average citizens, too. For nearly 40 years Dr. János Ritziger was the general manager of the money institutions. "may, the new age continue on this path, to develop the savings institution for the benefit of society and all humanity possiblyas far as the border of perfection. God bless our institutions and allow it to fulfill its dutyi n its new home, and that these new buildings never suffer and always prosper."

In 1946, the Post Office moved from Klapka Street to its current place.